Dışarı gerekmedikçe çıkmıyorum çıkarsam da mutlaka gözlük alırım yanıma çünkü migrenim var tutunca çok kötü oluyo gözlerime felan vuruyor işte. Tatile bayram sonu gideceğimiz için nasıl geçiririm bilmiyorum ama güneş kremi mutlaka alıp kullanırım tenim açıldı ve leke olsun istemiyorum 🙈