Birmucize_ Arkadaşlar merhaba , 33 haftalık oldum bugün itibariyle . Ara ara bel , karın ve kasık ağrım oluyor aynı durumda olan var mı benimle içim hiç rahat değil . Salı günü randevum var inşallah her şey yolundadır .
esrvl Birmucize_ bel ve kasık ağrısı bende de oluyor. Bende enfeksiyon çıktı kasıklarım o yüzden ağrıyormuş. Ayrıca magnezyum kullanıyorum. Doktor verdi mi size magnezyum
Elif3425 Birmucize_ bende 29. Haftadayım bel ağrılarım kasık ağrılarım başladı çok korkuyorum bir şey olur da erken doğar diye evde kendi kendime kuruyorum ağlıyorum psikolojim bozuldu artık
turkankrbyk Birmucize_ 33 haftada benimde aynı şikayetlerim oldu hatta adet agrisi gibiydi bacak kalması falan da vardı doktor gel bakalım dedi nst bağladı sanci falan cikmadi cok fazla ayakta durma fazla.yurume bunlarda agri yapar demisti
Birmucize_ Elif3425 benim de old haftalarda , bir de şimdi oluyor demek ki normal bu ağrılar , siz de ağlamayın sizinle beraber bebeğinizde etkilenir 🌸
Birmucize_ ElifBademmm sanırım bu haftalarda herkeste oluyor. Benim gibi olanları gördükçe ben de normalmiş diyorum içim rahatlıyor . Bebeklerimiz büyüdüğü için oluyor sanırım ☺️