Ben buna benzer bir durumu önceki gün yaşadım, 32+3uz bu arada, yanı sıvı akıntıyla beraber pıhtılı pembe kanamam oldu. Nişanım geldi sandım, direk hastaneye koştum, doktoruma ulaşamayınca. Çatı muayenesi yapıldı, sıfır açılma ve gelen sıvı akıntı amniyon sıvısı değilmiş. Nst’de sancı çıktı ama ben hissetmiyordum o sancıyı. İdrar yolu enfeksiyon kaynaklı erken doğum riski oluşmuş. Direk yatışımı verdi dr. Tüm gece Nst’ye bağlı sancı takibi yapıldı, 2 serum ve 2 ciğer geliştirici iğne yaptılar her ihtimale karşı. Bugün sabah 8′de Nst’de sancı çıkmayınca taburcu oldum, Çarşamba kontrolüm var tekrar. Batikon pansumanı ve magnezyum ilacı yazdı doktor ve bol bol dinlenmemi söyledi. Bakalım hayırlısı.