Kubosunyavrusu Ne suyun geldi ne nişanım sancılarım oluyor arada başka bir belirti yok sizler ne durumdasınız ? bol bol pilates ve squat yapıyorum adaçayı içiyorum günde bir fincan ve hurma yiyorum. Neler yapıyorsunuz doğum için ?
Vaveyla23 Bizim 11 günümüz var ama 4 cm açılma var nişan geldi tamam o kadar gerisi yok ne sancı ne ağrı 🤦♀️ yürüyorum bende adacayi papatya içiyorum girip çıkıp hurma yiyorum bana mısın demiyor gelmeyecek heralde 😂