saideeeee
Ben henüz doğum yapmadım ama Hastaneye ve rast geldiğin ebeye göre degişir bence durum kötü hikayelerin tersine iyi hikayelerde dinledim ama benim olduğum yerdeki devlet hastanesinde çalışanlarin çogu kendini bisey sanıyo bir kaç kerede ebelere sinir oldum o yüZden devlette doğurmaktan vazgectim bide ilk doğum ne yapcağımı bilmiyorum araştırsamda orası çok farklı olcak bide milletin afra tafrasını çekmek istemedim. Ama devlettede dogcak özeldede 😇