busraslan1 Selma_aygun benim de 27 gözüküyor ama henüz bir şey demedi tahmini. İnşallah sona kadar beklemez miniğim çabucak kavuşuruz 😍❤️
Huzurmelegim_28 Sedss son 34 herşey hazır bebeği bekliyoruz heycanla belim çatlıycak şuan kasıkalrımda hafif ağrıvar erkenmi gelcek napcak anlayamadımm gitsem acile yalancı sancı diycek yollıycakk karnım acıyor bi yandann napsam bilmiyorum çok sıcak bunaldım bayılcamm 🤯🥵😟
mlkmlk90 Huzurmelegim_28 33+3 resmen ayynı durumdayım kasıklarım çok ağrıyor, bende yalancı sancıdır diye gitmiyorum hastaneye ama doktoruma yazdım idrar yolu enfeksiyonum vardı toz ilaç kullanmıştım ama tekrar tahlil yaptır dedi ağrım geçmezse gideceğim belki sizde de öyledir 😥
MerveeP Huzurmelegim_28 Bizimde Aynı şekilde son 40 kaldı ama daha erken mi olacak diye korkuyorum vikisle masaj yapın kasiklarla bacakların birleşim yerlerine azda olsa sakinleştiriyor
Huzurmelegim_28 mlkmlk90 bende kullandım ilaç idrar yolu içinn şimdi acile gitsem enaz 2 saat tahlil filan bide yalancı sancı diye yollıycaklar geri bide orda perişanlıkk çek bu saatte
Nurnur95 Sedss Korku heyecan herşey var son 34 gün uygulamaya göre.bu hafta hastane çantamı hazirlicam inşallah 😊
Sefikasever46 Bizde 35+4 deyiz doğum en son Ağustos 11 gibi gözüküyor ama hepimiz sağlıkla vakti zamaninda kucağımıza alalım inşallah 🥰💞
hepoyleolurzaten Sedss pazartesi miniğimin odası geliyor 💙🥰 sonrada eksikler alınacak toplu alışveriş yapılacak hastane çantası hazırlanacak 🥰 32+6 olduk bu arada 😍
cgdm-trzi Sedss bi kaç eksik hariç her şey tamamlandı çok şükür 🤲🏻 bundan sonra gelmesini bekleyecez artık 👼🏻💙
Huzurmelegim_28 MerveeP vicks kokusu midemi bulandırıyor süremem kii belim için napcamm bilmiyorumm bayramdan sonraya kadar dayansamm 🥵🤯🤯
cgdm-trzi Huzurmelegim_28 bir haftası bitti bir haftamız daha var maalesef 🙄 bayramdan sonraya randevu alabildim 37 haftalık olacam o zaman bakalım ne diyecek bende merak ediyorum 😒 sen nasılsın
Duygu_0147 Bizde uygulamaya göre 36 günümüz kaldı çok şükür 🤲🏻Ama ben isteye bağlı sezeryan olmak ıstedıgım ıcın günümüzü verdiler 39 hafta alacaklar ınsallah 10 agustos da🙈kaldı 29 gun evlatlarımızı saglıcakla almayı masıp etsın rabbım 🤲🏻🥰
Huzurmelegim_28 cgdm-trzi belim çatlıycak karnım filan ağrıyor kasıkda hafif ağrım var çok sıcakk hayırlısıyla bitse benimde bayramdan sonra kontrolüm var