Naz_01 Nur5 raporsuz gonal f 450lik olanı 500tlye geçen sene almıştım . Hergün aynı saatte 75e ayarlayıp göbekten vurdum
asliozbek-1 Nur5 15 gün önce kullandım dr sana nr kadar doz vuracagını söylüyor sende ona göre ayarlayıp göbekten vuruyosun ben 225 ml le başladım 325 ml de bitirdim
asliozbek-1 Nur5 raporsuz 1000 tl ilacın tanesi ben son bir taneyi paramla almak zorunda kaldım ilaç yetmedi gonal f 300 aldım evdeki ilacı tamamlamak için gonal f 300 e 500 tl para vermiştik tedavi işe yarasında paranın hiç önemi kalmadı
asliozbek-1 Nur5 biz bu tüp bebek işine girdiğimizde 15 e biter diye hesap ettik raporlu haliyle hastane ve ilaçlarla beraber 20000 buldu ama hayırlısıyla tutsun inşallah gözümde para kalmadı