Rubella igg geçmişte geçirdiğiniz, igm ise şu anda geçirdiğiniz hastalığı gösteriyor. Bildiğim kadarıyla igg‘nin pozitif çıkması sorun değil,ancak igm pozitifse gebelikte bebek açısından sıkıntı olabiliyor diyorlar. Kesin olarak sıkıntı olacağı anlamına da gelmez tabiki. İnşallah avidite sonucunuz iyi gelir. O son 3 ayda bu hastalığı geçirip geçirmediğinizi net bir şekilde gösterecektir