Decucude BEN 30+0 haftalık hamileyim bir kaç gündür ayaklarım ve bileklerim çok şiş ve ödemli sizdede ödem oluyormu
Naz_01 Decucude normalde 37numara giyen biriydim 32.haftamdan beri ödem var ayağımda şuan 40numara terlik bile zor oluyor 😊
Aycha Decucude Merhaba, tansiyonunuzu takip edin, tuzu ölçülü kullanın, günde iki litre kadar su için, çok hareketsiz kalmayın. Tansiyonunuz yüksekse mutlaka doktora gidin. Geçmiş olsun.
Oclock 35.haftadan beri parmaklarımda ve ayağımda ödem var hafifletmek için uzanıyorum ayağımın altına yastık koyuyorum kan akışı yavaşlayınca şişlik azalıyor ama ayakta iken başa sarıyor doğana kadar böyle artık 🥴