Busrakzlkc Anneadayii22 normali 4 haftada bir gitmek tabiki. Ama ben hemşire oldugum için 2 haftada bir gidip muayene oluyorum sürekli ayakta oldugumuzdan riskimiz yüksek malesef
diamond2635 Anneadayii22 ayda bir normali ama benim ilk gebeliğim kayıpla sonuçlandığı ve doktorum tüm hikayeyi bildiği için 2 haftada bir gidiyorum.Yoksa stres gebeliğimi daha da zorlar diye korkuyoruz
Limonveannesii diamond2635 3 gebelik kaybım da benim var bende çok gergin oluyorum ne zaman ultrason masasına yatsam sanki kalbim çıkacak gibi oluyor ya kötü bir şey duyarsam diye Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
diamond2635 Limonveannesii amin canım amin .geçen gebeliğimde kabus 12. Haftada başlamıştı. Şimdi doktorum bebeğin ense kalınlığını burun kemiğini görelim rahatlıcaz diyor ama bakalım