Minigimyolda Tgcycl Max yazan yer idrar damlattigınz yer t çizgisi ,bu testte c cizgisi koyu benim bildiğim kadarıyla t çizgisinin c den koyu olması lazım ama siz birkaç gün sonra gebelik testi yapın yada kan verin
nevamm1 Tgcycl Max yazan yer idrar damlatılan yer ise c silik t koyu çıkmış yani ya tekrar yumurtlama oldu yada hamilesiniz
Tgcycl Ogretmenanneyim t mi köyü o zaman gebelik diyebiliyo muyuz iki gün önce hamilelik testi negatif cikti
Ogretmenanneyim Tgcycl bence gebelik diyorum ama yine de test yapmak lazım bu şekilde öğrenen cok fazla insan gördük burda 🐣
sehrengiz_8 Tgcycl hayır canım max çizgisine yakın çizgi T çizgisi lh yazısına yakın olan çizgi de C çizgisi yani kontrol çizgisi aynı testlerden ben de kullandım oradan biliyorum
Minigimyolda Tgcycl Allah gönlünüzdekini nasıp etsin en iyisi birkaç gün bekleyip gebelik testi yapmanız
sehrengiz_8 Tgcycl [url=https://www.hizliresim.com/98ebj7m][img]https://i.hizliresim.com/98ebj7m.jpeg[/img][/url]. Buradan anlayabilirsin baştaki ilk üç test gebelik öncesi testim sonrasında acaba yanılıyor muyum tekrar yumurtladım mı diye tekrarladığım gebe olduğumu öğrendiğim testlerim
sehrengiz_8 Tgcycl dediğim gibi benim testleri baz al eğer max çizgisinde koyulaşma daha çok artarsa gebelik testi yap canım rabbim en kısa sürede gönlündekini sana nasip etsin