bebegimvebenn 24 haftalığım bugün çok az pembemsi bi lekelenme oldu doktoruma mesaj attım hemen yarın gel kontrol edelim dedi. Muayneyi alttan mı yapar ? Yoksa yine normal ultrason mu ? Yardım edermisiniz
Ceyduygu bebegimvebenn Bence alttan bakar benim 12 haftalikken olmustu alttan bakti. 30 haftalikkende cok kasilmam olmustu yine alttan muayene etti
Ilkgozagrimiz bebegimvebenn youn bi kanaman yoksa alttan yapmaz canm en azindan benim ki oyle demisti bnmde lekelenmem vardi youn mu normal mi dedi normal leke leke dedm ulturasonla bakti ama ilk gittimde youndu alttan bakti
Mervehafsa Alttan bakmak icin cok erken 36 dab sonra bakiyor ama yinede erken dogum olmamasi icin bakalblr 🤔
Polikistikanne Böyle dueumlarda alttan muayene ediliyor genelde. Benimde 2 kanama ve 1 lekelenmede alttan baktı doktor
Eminekaplan bana detaylıda alttan da baktı normal zmanda hep karın ama farklı bi r durumun var hazırlıklı git alttan bakılcaksa da baksın nolcak