Mom06226 Ayaz_baran evet önce kan tahlili alıyo tahliller yurtdışına gidiyo sonuclar 15 günde geliyor ona göre bakıyor karar veriyo doktor
Denliz Ayaz_baran aynen sizin çocuğun yaşlarına yakın dı teyzemin kızının otizm teşhisi konulduğunda ve teyzem bütün ilgisini alakasını bu çocuğuna yöneltti özel eğitim kursuna götürdü sürekli ilgili doktorla irtibat halinde kaldı evin düzenini bile sırf çocuğu için haftalık günlük değiştirdi oyular oynadı yani yeni doğmuş bebeğini annem büyüttük o süreçte o derece ilgilendi ama sonuç maşaallah mü kemmm melll ili sene de çocuk zeka köpü deme o ki şükürler olsun erken teşhis konulmuş Allah yardımcınız olsun üstesinden geleceksiniz inşaallah
Ayaz_baran Mom06226 evet devlet okulu ramdan yazdilar otizmli cocuklari sosyallesmesi icin falan yaziyolarmis bire bir ilgileniyo ogretmenler her ogretmen bi cocukla yemegini kahvaltisini bile yaptiriyo
Mom06226 Ayaz_baran anladım siz bilirsiniz ama ben olsaydım kreşe gönderirdim zaten Özel eğitim de ve evde sizinle bireysel eğitim almış olacak kreşde çocukların içinde olur onlarla kaynaşır dili açılır sosyalleşir onlar ne yapsa mecbu kalır o da onu yapar kalabalığa arkadaş ve oyun çevresine alışmış olurdu
Muratnannesi Ayaz_baran evde tv telefon yasak sürekli aktivite yapmsnız gerekiyor ve kreş vsr özel eğitim için. 1yıll dişinizi sıkın ve sürekli onla ilgilenin
Mom06226 Ayaz_baran hakkınızda hayırlısı olsun inşallah düzelir bişey sormak istersen yaz cevaplarım seve seve
Ayaz_baran Mom06226 allah razi olsun sizden verdiginiz her bilgi icin ogluma da dua edin lutfen oda duzelsin konussun 😥😥😥
Merveee6 Ayaz_baran benim kardeşim otizm 8 yaşında ama okuma yazmayı biliyor matematik yapıyor çok Zeki konuşması normal sadece hiperaktif. Çok ilgilendik televizyon ya hiç izletmeyin yada çok az izleyin diğer çocuklara karıştırın video oyunlar kesinlikle hiç açmayın çok faydası oluyor benim kardeşim 4 yaşına kadar doğru düzgün konuşamadı şimdi susmuyor :) arada tekrar ediyor sevdiği konuları ama çok şükür diyoruz
Ayaz_baran Merveee6 bi kelimesini duymayi o kadar cok istoyorum ki bizede dua edin ne olur benim oglumda konusmaya baslasin 😥
Alya_C Ayaz_baran hiç üzülme 1 seneye toparlanıo en önemlisi çok iyi bir özel eğitime yazdırmak devletin karsıladığı ders saati ile kalmayıp hergün göderirseniz çok basarı elde edersiniz haftada 2 saat göndermek asla yeterli olmuyor
Mesudeuysall Ayaz_baran merhaba sorunuza şu iekil cevap vermek istiyorum .. Özel öğretimde çalışıyorum bana ait olan sınıfın tamamı otizm ve down sendromu inanın bu konuda eğitim o kadar önemli ki size bir günlük eğitimin bile önemini anlatamam.. Uzun siredir bu işi yapıyorum En başından en erken zamandan itibaren eğitim almaya başlayan çocukların şuan ki durumu o kadar güzel ki inanım hiç bilmeyen birisi aradaki farkı ayırt edemez farkdan kastım ise şu günlük yaşantılaru rutin aktiviteleri diğer bireylerle birebir aynı olup topluma kazanılmış oluyor.. Lütfen onları ihmal etmeyin onlarında sosyal hayatını kurun hiç pes etmeyin asla vazgeçmeyin 🕊️
Ayaz_baran Mesudeuysall cok tsk ederim yazdiginiz icin zaten biz iki saatle kalmiyoruz cunku cok az gercekten iki sati beklersek cocuk ilerleyemez bizde ek ders aliyoruz ins en kisa zamanda faydasini goruruz
Mesudeuysall Ayaz_baran Göreceksiniz inanınki.. önce Allah a tevekkül edin sonra emek sonra ise sabır edin 💜
Okuryazar Ben özel eğitim öğretmeniyim. İyi bir özel eğitimciyle devam etmeniz sizin için en iyisi olur. Mümkünse dersleri izleyin ve her dersten sonra ne yapmanız gerektiğini sorup aynı şekilde evde de destekleyici çalışmalar yapın. Çocuğunuzu olabildiğince sosyal ortamlara sokun. Çocuğunuz şuanda oyun çağında oyunla o kadar hızlı öğreniyorlar ki. İmkanınız varsa özel derslerle destekleyin. Kendinizi de internet ortamlarındaki videolarla geliştirebilirsiniz neler yapabileceğinize dair. En önemli tavsiyem bu dönemleri kritik dönemleri en hızlı öğrenebilecekleri dönemleri kendinizi üzmeden sadece ben ne yapabilirime odaklayın. Siz muhteşem bir annesiniz bunu da asla unutmayın🌼
Ayaz_baran Okuryazar tsk ederim desteginiz icin derslerini hic aksatmiyoruz zaten suan yogun bi sekilde gidip geliyo umarim fayfali olur bende kendimi gelistirmye calisicam bu vidyolarla falan biraz coocuguma faydam olursa ne mutlu bana 😞
2bebisannesiiii Ayaz_baran kendiniz uygulayabilirsiniz. Googleden bir araştırma yapın, aidin Salih gerçek tıp kitabınıda edinebilirsiniz, ama gaps diyetini muhakkak yapmanız tavsiye edilir bu durum için, Rabbim şifalar nasip etsin
Kavun34 Ayaz_baran merhaba bende gebeyım şuan .otızmden çok korkuyorum.gebe iken içilen antidepresan ve sıkıntılı gebelikler yol açıyormuş .sızın nasıl oldu acaba.ben ilaç kullanıyorum panik atak hastasıyım .birde anne karnında başlıyormuş otizm ozaman karnınızda hareketlimiydi acaba .lütfen cvp yazarsanız cok sevınırım cok korkuyorum bende 😭
Ayaz_baran Kavun34 ben sikintili bi gebelik gecirmemistim aslinda cok rahat gecmisti hamileligimle ilgili bi sikintida yoktu ama cok hareketli bebek degildi doguncada cok akilliydi