Ayaz_baran İki tanıdığım var, biri daha küçük hemen anlayamadılar ve kabul edememe gibi durumlar oldu o yüzden eğitime geç başladılar eskiye göre yine iyi gibi ama üzerine çok düşmüyorlar o yüzden bilemiyorum zor geçiyor onlar için.
Diğeri ise 20 yaşında ben söylemeseler gerçekten anlamazdım, güzel bir eğitim ve ilgi alakayla gerçekten çözülmeyecel bir şey değil.