Didemmmmm Merve1511_ kızım olsaydı ben de öyk ismini koyacaktım Öykü Liva 💕 Öykü Pera💕Öykü Hena 💕Öykü Asel💕Öykü Tanem💕 Öykü Minel
sibelbulut Merve1511_ öykü tek başıma güzel.. çocukların ilerde kullanamayacağı ikinci isim sevdasından vazgeçilmeli diye düşünüyorum açıkcası