1kbtatli_ arkadaşlar 32 haftalık gebeyim, idrar enfeksiyonu varmış agır derecede bana doktor ilaç verdi kadın dogumcuyla görüşüp verdi ama 2 gündür içiyorum bebeğin hareketlerinde azalma var korkmaya başladım 😭 böyle bi durum yaşayan oldumu??
ssssxsss 1kbtatli_ canim umarim tehlikeli bir durum yoktur ama bence acilen bir kontrole git en azindan nst baglanirsin bebegin durumu hakkinda bilgi alirsin ilacin yan etkisi olabilir ama icini ferah tut 🌷