Biz de 1 aylığız ilk hafta kanlar aka aka ağlayarak emziriyordum, 90₺ lik lansinoh krem işe yaramadı da 13₺ ye aldığım Terramycin göz kremi 2 sürmeye işe yaradı gümüş kapak da takıyırum bu arada, 3 gün önce de mastit oldum dediğiniz gibi süt doluyor göğüs şişiyor ondan da sicak su torbası ve sütü muhakkak sağmanız göğsü boşaltmanız lazım göz kremini alın dünya varmış diceksiniz emzirmeden önce silinmesi lazım ama mama vereceğiniz zaman sürerseniz daha uzun kalmış olur krem işe yarar 🍀