Ozgesapmaz bugün kardiyolojiye gidicem bakılıcak normal doğuma engel var mı yok mu diye. Ama ben korkuyorum normal doğumda eğer nabzım böyle yükselirse bayılırım diye nefesimi toparlıyamıyorum cünkü, normal doğumda nefes kontrolü çok önemli. Ordanda kadın doğuma gidicem kararlaştırıcaz doğum şeklini inşallah