Bebeğim 2 gündür küvezde kanında enfeksiyon varmış ve en bastan beri solunum sıkıntısı çekiyor ama bugun doktorumuz kalbinde delik var dedi 3-4 güne geçermiş böyle bişey yaşayıp geçen oldu mu🥺 Eve tek döndüğüm yetmedi gibi bir de bunları duymak yıprattı beni😔