-Btlcyh- Merhaba kızlar 1 2 gündür böyle bacaklarım da ayaklarım da ara ara ağrı uyuşma oluyor aşırı rahatsız edici şiddetli değil ama hiç olmuyordu hamileliğimin 4.ayındayım normalmidir bu aylarda sizde de oldu mu??
-Btlcyh- Doktorumada sordum haber bekliyorum randevuma daha var burdan da yazmak istedim sizlere kullandığım hap var içinde çoğu şey var vitamin gibi onu kullanıyorum da bilemedim yinede 🤷♀️ Tavsiyen için teşekkür ederim 🙏🙏 Nurtrky