Arkadaşlar merhaba,
ben 16 martta doğum yaptım bebeğim daha 3 ay 24 günlük. Bir sebepten sadece 1 gün korunmadan ilişki oldu. 28 haziranda da hafif lekelenme oldu. Şüphe ettim erken gebelik testi yaptım. Ama tabi reglimin ne zaman olacağı belli olmadığı için erken mi geç mi bilemiyorum. Hayalet bir çizgi çıktı ama belki de kendi yerinin çizgisidir. Ya da ben korkudan görüyorum. Siz de bir bakar mısınız? Rahatlamaya çok ihtiyacım var.
![https://imgyukle.com/i/y7ids]