Asdfgh Kızlar bebegını hisseden varmı bu hafta sanki ıcımde ki kıpırtı yı hissediyorum ve kasıklarımda Bı sertleşme oluyor arada bir neden acaba
Sunu Asdfgh benim 2. Hamileliğim ama nedense bende hissetmiyorum. Doktorum bu hafta başlar ded inşallah bakalım
Asdfgh Sunu benim ilk gebelıgım bu hafta Bı kıpırtı oluyor ama anlayamıyorum da hıc nasıl bısey olcagını sadece duz yattığımda kasıklarımda top gibi Bı sertleşme oluyor neden acaba
Arenn Benimde bu sabah 2 3 defa ust uste pit pit diye oldu 17+2 haftaligim artik sanirim yavas yavas hissetmeye basliyorum