Mom54755 zaten artık forumdan tamamen çıkıcam canım çok yoruldum artık ya her ay birşey deniyorum kimden ne duyduysam doktor ne dediyse hepsini yaptim yaptıkça da beklentiye girdim doktor aşılama yapalım başka yapicak birseu kalamdı diyor ama ondan da hiç umudum yok bırakmak istiyorum artik mücadeleyi günah olmasa evlat edinicem