Kızlar daha önce de burada post açmıştım.
Bebeğimin eşi aşağıda o yüzden sezeryan olacağım. Normalde haftaya cuma yapalım bayramdan önce demişti doktorum ama bugün erken olacağını söyledi.(36+4 haftalık)
O yüzden 26 Temmuza gün verdi. İnşallah her şey güzel olur. Sezeryan deneyimlerinizi ve öncesinde sonrasında neler yapmamız gerektigini söyler misiniz bilenler ☺️
Bir de 3 tane pijama aldım ama gecelik de alsam mı yoksa pijama yeter mi 🥰