esraozbl Son zaman benimde çok oldu bulantı mide yanması normal insan değildik çünkü 🤣geçer yani sorun değil sağlıkla alın kucağınıza ☺️
esraozbl Nilsss 38hafta falan mı oluyor sezeryan olcaksa normal ya sancılarını takip et telefonun yanında ve şarjın olsun paniğe gerek yok hop diye çıkmaz zaten 😘