Kızlar ilk gebeliğimde 34 haftalıkken bartolin kisti olmuştu. Doğumdan onra gümüş nitrat tedavisi yapmıştı doktorm. Şimdi 22 haftalığım. Vajinanın sol tarafında geceleri ağrı oluyor. Çok az içten şişmiş. Enfeksiyon yok. İltihab yok. 40 gündür ailemin yanına geldim eşimle ilişki de yok. Korkuyorm tekrar olur diye. Bu vajina ağrısını yaşayan var mı. Yada gebelikte bartolin kisti olan var mı.