Merhaba hanımlar. 8 haftalık hamileyim 1 aydır acayip şişkinliğim var. Karnım patlayacak nerdeyse. 4 aylık gibi göbeğim çıktı şimdiden. Daha hiç ultrasona girmedim bu hafta giricem. Herkes acaba ikiz mi diyor ama şişkinliğim olduğunu kimseye anlatamıyorum. Sürekli üşütmüş gibi karnım ağırıyor ishal oluyorum ve mide ağrısı çekiyorum. Bu havada çorapsız gezemiyorum. İlk hamileliğimde hiç yaşamadım böyle bişey. Siz yaşadınız mı acaba ne iyi gelir acaba?