Mery2018 Ben forum yaşama gidiyorum . Bir kez hamileliğin ilk başında farklı bi dr da takip etsin diye Türkan hamıma gittim kişisel algılanmasın dediklerim ama muayene hem çok kısa sürüyor hem çok bekleniyoru.hem eşler alınmıyor içeri bi ekran var ve sadece Dr görüo ben görebilmek için kafamı kaldırmak zorunda kaldım vs. Tabi ki tercih meselesi saygı duymak lazım . Sonuç ta enerji meselesi elektiriğin tuttuysa en iyi Dr odur bence.