ygmrgzrn yok yapmadım çok şükür şu an 12+6 yız. Anneme kızma sebebim internette evde yapılan gebelik testlerinin pozitif olduğunda kimyasal gebelik boş veya dış gebelikte de çift çizgi olduğunu okumamdı. Hani bi doktor görsün ya da kalbini duyalım da ondan sonra hamileyim diyelim herkese dimi :)