Kızlar 10+3 günlüğüm henüz kilo almadım karnım çıkmadı ama bayram için alışveriş yapicam ve dugunlerimiz var onlar için elbise alicam. Nasıl nereden almalıyım ne şekilde almalıyım şuan karnım çıkmadığı için kıyafet alırken zorlancami düşünüyorum bu Aydan sonra karnım çıkacak çünkü. Tesettürlüyüm . Kumaş pantolon giyiyorm onun dışında dar pantolon giymiyorm. Kot pantolon da giyiyorm ama kumaş pantolon daha çok tercih ediyorum kombin açısından ama bu hamilelik sürecinde kumaş pantolon nasıl alırım onların hamileler için olanı varmı şuan 40 42 beden giyiyosam 44alamam büyük gelir alsam bi iki ay sonra küçük gelir kafam çok karışık fikirlerinize ihtiyacım var 🙂
Bu arada Kocaeli körfez civarında oturuyorum Kocaeliden olan varsa mağaza ismi de verirse sevinirim 🙂🙂