Bugün test yaptım yumurtlamamın 12. Günü adetime de 3 gün var negatif çıktı. Dünden beri göğüs ağrım vardı evde çamaşırı falan çıkarttım attım. Başka da bir belirti yoktu şimdi sanki karnıma ağrılar girmeye başladı adet olacağım sanırım. Sizce testi erken mi yapmışım