brvnsubasi Kızlar merhaba yeni bir eve taşınacağız. Malum temizlik yapılacak. Mutfak dolaplarının içi dışı, yerler, camlar, banyo, balkon yani genel olarak her yer kullandığınız memnun kaldığınız ürünleri yazar mısınız☺️❣️
Haticecakirr brvnsubasi cif jel olan mutfak için birde sirkelim Var tezgah falan için dolaplar için asperox sık sil sonra kurula inanılmaz parlatıyor eğer ev sıfırsa ilk kullanımda kapılar için de cifin jel olanı sonrasında aşınma yapıyor sürekli kullanma kapılarda zaten domestos başta her yerde banyo lavabo için banyo için birde cifin banyo olanı var inanılmaz iyi 👍 camlar için şampuan kullanabilirsin yada çok kirli değilse duru su en iyisi daha parlak oluyor
Ayse2011 brvnsubasi mutfak dolapları için bulaşık tabletini suda erit kullan iz pislik kalmıyor mis gibi oluyor camlarıda sirke şampuan su ile karıstır sil gram iz kalmıyor 😁 yapınca hep yapacaksın dene mutlaka
Lulemom brvnsubasi glint diye bitkisel bi temizleyici var. İnternette satılıyo. Hani reklamlarda daha sıkarken lekeler akıyo ya. İşte o bu temizleyici de oluyo 😄 tek geçerim. Asla pişman olmazsın. Ben her yere kullanıyorum. Pimapenleri bembeyaz yapıyo. Mutfak dolabındaki yağları davlumbazı falan en güçlü yağ sökücüyle yapsan bunun gibi temizlemiyo. Babamın malı gibi övdüm ama cidden öyle 🤣
YEK20 brvnsubasi Sorduğunuz sorudan alakasız ama büyük ihtimalle hamilesiniz. Aman yormayın kendinizi, destek alın ailenizden ya da ücret karşılığında birini tutun. ☺️ Evi dip köşe temizlemek hamilelikte sıkıntı çünkü, hele de yeni taşınacaksanız
2erkekannesiii Mutfak dolapları ile vestiyer için Arap sabunu leke ve iz bırakmıyor koltuk temizliği için bulaşık tableti camlar için toz deterjan ve ılık suyu bir kovada hazırla önce normal bezle sil sonra cam bezi ile
2erkekannesiii Mutfak dolapları ile vestiyer için Arap sabunu leke ve iz bırakmıyor koltuk temizliği için bulaşık tableti camlar için toz deterjan ve ılık suyu bir kovada hazırla önce normal bezle sil sonra cam bezi ile duşa kabini de adını unuttum ama önce köpürtüp sonra durulayıp üstünden bezle kuruluyorum
YEK20 brvnsubasi 😑 çok pahalı. Armut uygulaması var oradan teklif almayı deneyin bir. Ya da tanıdık temizliğine güvendiğiniz birine söyleyin belki ücret karşılığında yardımcı olurlar size.sakın tek yapmayın.
3MelekAnnesi3 brvnsubasi asperoxs 😂😂😂😂her yere onu kullanıyorum e tabi birde camasır suyu olmazsa olmaz 😂
3MelekAnnesi3 brvnsubasi olur cnm benim evimde yeni yapıldı her yere sıktım suya da kattım temizledim ha birde beyaz sirke nazarı alır hemde daha hijyen cnm dikkat et gebelikte bunları solumakta zararlı cok döktügün yerler olursa maske tak
brvnsubasi 3MelekAnnesi3 evet maske takarak yapmayı düşünüyorum 😷 eşim ve kız kardeşimde olucak ama zor işler vlla😬
3MelekAnnesi3 brvnsubasi Allah yardımcın olsun korkma riskin yoksa bişey olmaz allahın izni ile hatta doguma kolay olur hareket her zaman iyidir uzanmadıgın agır kaldırmadıgın sürece sil süpür toz al bişeycik olmaz