Arkadaşlar merhaba 12 haftalıkken biranda kanamam oldu içerde kanama bölgesi oluşmuş 1 gün yatış yapıldı sonra azalmıştı 10 gün geçti şimdi debaşka bir kısımda kanama bölgesi oluşmuş. Bu durumu yaşayan var mı? Sürekli yatıyorum başka yapmam gereken bir şey var mı? ve ne kadar da geçer tahminen yada geçer mi 😔