eylusko kızlar 29+5 haftalik hamileyim . erken doğum riskim var . karnım hep yumuşak olurdu bu zamana kadar. bu sabahtan beri taş gibi gergin ve göbek deliğinin çevresi acıyor. bu normal birşey mi . yoksa kasılma felan mi ? hani bu haftalar da olur mu böyle şeyler napicam bilmiyorum ?
Zeynebakman eylusko o haftalarda benim de göbek deliğim sancıyordu. Belinizde ve kasıklarınızda ağrı var mı?
YEK20 eylusko kabızlık ya da gaz probleminiz varsa ondan şişkimlik ve gerginlik olmuş olabilir. Erken doğum riskine karşı herhangi bir ilaç kullanıyor musunuz?
eylusko Zeynebakman hayır karnım taş gibi gün boyu ve göbek çevrem ağrıyor sadece . 4 gündür büyük tuvalete çıkamıyorum onun da etkisi var mi acaba?
Zeynebakman eylusko Aa evet gazınız birikmiş olabilir. Kayısı falan yiyin. Muz yemeyin. Tuvaletinizi yaparsanız rahatlarsınız.
eylusko Deletedmom23234 evet 4 gündür felan yapamıyorum bununla alakalı olabilir mi ? nolur bununla ilgili olsun ya
Deletedmom23234 eylusko Evet büyük ihtimalle 🥺 bol bol karpuz ve kayısı yiyin 2 güne kadar düzeliyor 😌 bende bayadir çıkamadım lavaboya bunları tükettik ten sonra düzeldi karnımın sertleşmesi de geçti 😌
Redpepper Benim de erken doğum riskim var ve bugün karnım sepsert ama kabızım, ben bununla alakası olduğunu düşünüyorum. Çünkü bana hep kabızken böyle oluyor. Arada bir yaşadığım bir durum ama siz yine doktorunuza sorun
eylusko Redpepper şimdi doktorumla konustum ictigim ilaçları sadece akşam kullaniyordum. bi sure sabah aksam ic dedi . bide kabizlik icin ilac onerdi . bu arada kac haftaliksiniz