Yaseminmrt42 aynı şeyleri yaşamısız desem canım bende übeyit hocaya gidiyordum hatta 3.doktorum du ilk nuriye durasa gittim ama benim sorunlu bir gebelikti tatmin olamadık sonra özlem hanım sonra zercan kalı ki zercan hanım hiçte anlatıldıgı gibi davranmadı çok ilgisizdi ve biraz üstten hep konustu sonra bir öneri ile übeyit akçine gittim ama o gebeligim sıkıntılıydı ben gecen yaz agustos ayında düşük yaptım tavrı konusması hiç hoşuma gitmedi ve operasyonu ali hocada oldum şans eseri son kez dedim bu doktora gidicem konusması ilgisi tavrı yani 1 numara ve çok ilgilendi her sorunu araştırdı o düşükte übeyit hoca azarlamıştı annemi ve beni dünyanın sonumu bu duyguyu hiç tatmayanlar var yine olur abartma gibisinden ama korkularım endişelerim ve alaycı tavrı ozaman çok canımı yakmıstı o gündür bu gündür ali hocaya gidiyorum ve iyiki diyorum Allah var mükemmel doktor ve Allah karşıma iyiki çıkardı diyorum ondan başkasına zaten güvenemem bir kere o ilgi o güveni verdi ayrıntılı istedi bu gebeligimde ali hoca devletten randevu alamadık übeyit hocaya gittik mecbur kaldık yapan doktor az malatyada çünkü ve tövbe ettim onca para aldı 10 dk bile bakmadı üstüne kendini bıraktım diye azarladı beni ve devlete yönlendirdi madem bakmayacaktınız neden o parayı verdim dedim çocugun pozisyonu uygun değil dedi ali hocaya gittim sonra ve adam ne desin meslek taşı ama kafa salladı keşke gitmeden bana sorsaydın dedi ben aslında 10 binde olsa ali hocada olma taraftarıydım son kontrolde tamamen hastane yönetim ve veznedeki hanfendi yüzündem soru işareti oldu sonuçta para kaynagı olarak bu denli görmeleri ve herşeyi ticaret yapmaları net bir bilgi vermemeleri kafamı karıştırdı