Sabahtan beri karnımın sol tarafında sanci var byle alt tarafında vuruyo sanki terliyodm flan neyse şehir hastanesine gittik erkek bi doktora denk geldim girdim odaya uzandm muayene etcek adam bana direk niye geldin ilaç icip otursaydn evinde dedi parolun yoksa yazayım bidaha hastaneye koşup gelme dedi sanki başım agriyo diye gittim hastaneye Allahm adam bana bisy bile demeden tamam kalk bişeyin yok gidebilirsin dedi sinirlenmemek elde değil normalde özele gidiyorum haftasonu diye buranın aciline gideym dedim gitmez olsaydım keşke ilacımı icip otursaydim😅😅 sinirlerim bozuldu 😅😅