Tuba0909 Haftadan sonra seyahat eden oldu mu (uzun yol) kendi aracınızla ? Herhangi bir sıkıntı yaşayan oldu mu ?
zeytinkiz Tuba0909 Beeeeeen 🤭 31+5 deyim daha dün geldim. İstanbul - Edirne yaptım 4 saatlik yol 3 gün full denize girdim dünde hiç mola vermeden 4.5 saatte evde geldik. Ayrıca H100 araba ile eski yani normal otomobil bile değil. 🤭 Ama kendimi iyi hissettiğim için gittim şükür bişey olmadı.
Aysdgrmnci Tuba0909 bende 32. Haftamda altı günlük istanbul-Antalya yapacağım. Ama doktorum sadece uçağa izin verdi. Aynı kaygı kısa olmasına rağmen bende de var.🥺
mybabyboy1 Ben 🤰🏻Şu an dönüş yolundayım dönüyorum 33. Haftayız bir şey olmadı çok şükür , doktorum 34e kadar izin verdi bu arada :)