Fatma_ozturkk çocukluğumdan beri var ben de genelde memeler şişer kabız olunca kanardı en son 20 yaşımda artık doktora gitmeye karar verdim doktor proctolog verdi ve şişince içerisine ittirmemi söyledi. İçerisine ittirmek resmen çareymiş şu an arada bir oluyor onda da üst üste kabız olduysam. Çareyi bu şekilde buldum ılık suya da çok oturdum ama o kadar da etkili olmadı