Deletedmom93428 Denizyildizii yok kız espirisne dedm öyle sonuçta devlet meselesi gizli bir şey değil yahu 😁 kilitlemişlerdi altına sebebini kendileri yazmıştı😁
Nehir3351 Gecmis olsun cnm bende yaptırdım iyikide yaptırdım şekerim yüksek çıktı şimdi diyet yapıyorum çok şükür her şey yolunda 28 .haftamdayim
oyku27 Mamacitaa5 bnde yaptırmayacam hem yüksek değil hemde annem şeker hastası kızımda da yaptırmadım çok şükür sağlıklı dogdu 2. Gebeliğim oğlumda da yaptırmayacam bnm düşüncem bu yönde