Burcu-2910 Kızlar yarın klomene başlayacağım haftaya persembe bitmiş olacak ve kendı doktoruma randevu bulamıyorum başka doktora alsam yine de bakar mı acaba ya
Happykariner Burcu-2910 canım doktorun yanına git hocam muayene günü bulamadım de bakıyorlar aynısı başıma etmişti klomen kullanırken hatta Salı günü yine gideceğim bende bitiyor klomen
Burcu-2910 Akkoyu canım bayramdan sonra ya var malesef doktor bana ilaç bittikten sonra gel dedi ona da randevu bulamıyorum
058elf Burcu-2910 sekreteriyle konuşun ya da öncesinde doktora söyleyin size sıra versin o gün rica edin
ilknursoykan Burcu-2910 bu tarz durumlarda randevu alınmıyor diye biliyorum doktorlar aradan alıyorlar bitince gel demiştiniz diye
Yahyam_17 Burcu-2910 siz doktorunuza soleyin randevu bulamıyorum size ona göre birşey sokeyecektr kendi kasesini boş kağıda basıp vermişti benim doktorum siraalip sıram geldimi muayane okuyordum ben
asyaebrar ilknursoykan evet kapısından durumunuzu anlatın alırlar bencede bitince gel demiştiniz randevu bulamadım diyebilirsiniz
ilknursoykan Burcu-2910 bir arkadaşım da aşılama yaptırdı bu tarz durumlarda randevu alınmıyor sen gitmen gereken durumlarda gidip doktora kendini hatırlatman gerekiyor kontrol sonuç gösterme gibi aradan seni alır sen gitmen gereken gün git kesinlikle randevun yoksada🙏🏻
Burcu-2910 Yahyam_17 bana da ilk ilacı yazarken kaşe bastığı kagidi verdi ama suan kendısı hap bitene kadar izindeymiş
Burcu-2910 Happykariner canım yalnız doktor da yok haftaya ben hapa yarın baslayacam her hangi başka doktora da randevu bulamadım özele gidecem mecbur ama düzenli doktorum degil
Happykariner Burcu-2910 evet canım 2 kutu verdi birinci bitti dün bugün ikinci kutuya açtım sabah akşam tok karna alıyorum Salı günü yani 9. Gün çağırıyor bakalım
ikimelekannesii22 Burcu-2910 4 ay oldu canım henüz olmadı doktorada gitmedim kendiliğinden olmasını bekliyorum olmazda gidicem