Kızlar 26+6 ikiz gebeyim bugün iç çamaşırımda sümüksü bir akıntı fark ettim,bildiğin böyle renksiz jel gibiydi. Kasıklarımda da baskı hissi vardı,Hemen doktora gittim. Doktor bebeğin birinin başı aşağı dönmüş o baskı yapıyor erken doğum riskin var sürekli yatıcaksın dedi. Progestan verdi fitil olarak günde 2 kere. Aynı durumu yaşayıp bebeğin duruşu normale dönen var mııııı?????