Clementinee Kızlar 6. Haftadayım 3 gündür mide bulantısından ne birşey yiyebiliyorum nede su içebiliyorumm 😔😔 Salı randevum var doktora danışıcam ilaç verir belki ama bu beslenememin ve susuz kalmamın bi zararı olurmu bu süreçte vicdan azabı çekiyorum
Elsu26 Clementinee malesef benim de 2 hafta önce böyleydi acile gittim kanımda ki oksijen seviyesi düşmüş açlıktan sık sık az ve katı beslen miden daha az bulanır dedi 2 haftadır peynir ekmek yiyordum yeni yeni düzelmeye başladım dikkat edin bayılır kalırsınız Allah korusun ve su dışında pek sıvı tüketmeyin onu da aç karna içmeyin çok bulandırıyor
Caglaluna Clementinee ah ah ben de yaşadım o vicdan azabını. Gece uyanıp aç aç dolanıyordum ama bir şey yiyemiyordum suyu zorla içiyordum. Bebek depolarından besleniyor canım Allahın izniyle bir şey olmaz ama sen halsiz düşme. Elinden geleni yap kontrole kadar. Sonra zaten sana ilaç verir doktorun rahatlarsın. Tuzlu ve kuru şeylerle beslenmeye çalış
sehrengiz_8 Clementinee bana doktorum günde 10 bardak su içmemi önerdi maalesef bulantıdan kötü oluyorsunuz ancak randevuyu erken alabiliyorsanız doktorunuza öyle gidin ya da acile gidip şikayeti söyleyin size büyük ihtimalle prilamdr yazar
Clementinee Caglaluna sadece çubuk kraker sade ekmek yiyebiliyorum midem almıyor aç olunca suda içemiyorum bulantı şiddetleniyor 😔
Caglaluna Clementinee besin değeri olan şeyler almaya çalış canım. Leblebi bana iyi geliyordu. Sade makarna yemeye çalış bir kaç kaşık bile olsa. Seni çok iyi anlıyorum ben de 9. Haftam bitmek üzere ancak kendime geldim. Halâ tiksiniyorum çoğu şeyden
Clementinee sehrengiz_8 maalesef doktor çok yoğun erkene alamam ama bu gidişle acile gidicem gibi başımı kaldıramıyorum günlerim zehir oldu birde vicdan azabı eklendi üzerine 😔
sehrengiz_8 Clementinee vicdan azabı hissetme canım nasıl olsa ilk haftalar bebek şu an senin depolarından besleniyor. Ancak su içimi önemli su içmeye gayret göster eğer yine içemiyorsan da acile gitmeni tavsiye ediyorum