minimicki oncelikle cok gecmis olsun. salgin var sanirim. ben de kac gundur cekiyodum, bugun daha iyi hissediyorum kendimi.
oncelikle bol c vitamini. portakal sıkıp ictim surekli ve bol meyve. ihlamur nane limon ben de ictim. calisiyosan rapor al mutlaka, dinlenmek sart.
burun tikanikligi varsa -ki benim felaketti nefes alamiyodum. burdan bi arkadas onermisti. bi bardak suya bi kapak sirke ve bi cay kasigi tuz koyup burnuna cektim. yakiyo ama inanilmaz aciyo burnu 😊
insallah siz de en kisa surede atlatirsiniz 😇