zcelik benim ilk bebek 3200 doğdu 2,3 dikiş vardı, ikinci 3700 doğdu hiç dikiş yoktu, önemli olan tabi ki sağlıklı bi şekilde dünyaya gelmeleri nasıl geldiklerinin bi önemi yok ama normal doğum tabi ki hem annenin iyileşme sürecini kısaltıyor hem bebekle ilgilenme konusunda kimseye ihtiyacınız olmuyor. Yani zorunlu olmadığı sürece kilo çok da engel değil normal doğuma