tugceacar 38+5teyiz dün nstde sancimiz cikti 4 cmde aciklik ama alttan muaynede aciklik 4un ustune cikmadi dye ister yatralm ister eve gt dediler bende eve geldim sabhta kahverengmsi bir leke geldi sancim var ama cok degil yasayan varmi ?
Vaveyla23 tugceacar bizde 38+3 olduk 4 cm acilmamiz var evde bekliyoruz.. canım alttan muayene ettikten sonra kahverengi leke gelmeye başladı bende de doktor normal dedi ama sen yine dikkat et
Bittercikolata tugceacar Ya benimde sancım 100 leri görüyor ama acılık muayenesi etmiyor doktor. Acaba ne zaman doğururum 39+0 🤦🏻♀️
seyma_utku tugceacar ben de 38+5im bugün nstde sancım çıktı 4 tane ama muayene olmadım. En son 2 gün önce 1 parmak açıklık vardı. Hissiyat olarak hissetmiyorum sadece karnım sertleşiyor arada. Sancın artarsa gel dedi doktorum yoksa pazartesi tekrar nst dedi bakalım
bircivcivannesi tugceacar nişanın gelmiş canım haftan, açılman, sancin her şey yerli yerinde normal ilerliyor gibi süreç dogumunuz yakın sanıyorum :)
Sinem_58 tugceacar suyun gelirse hiç bekleme canım duş al ve direk hastaneye git benim açılmam 3 cmdi 2 gün hastanede yattım açılma 3 cmde kalmıştı hastaneden taburcu oldum kendi isteğimle eve geldim 1 gece yattım ertesi gün akşam suyum geldi gittim ve sabah 6 da kızım dünyaya geldi
Zeynepysn tugceacar bisey sorucm bebegini suan nerde hissediyosn basi ve ayaklarini gobegnde sertlesiyomu
Nurbalam tugceacar sancını tarif etsem nasıl edersin canım ? Sancı nasıl bir şey bende 38 im bazen bir şeyler hissediyorum ama bilmiyorum
seyma_utku Zeynepysn başının alt tarafa baskı yaptığını hissediyorum iğne batıyor gibi oluyor arada vajinadan doğru. Karnım sertleşirken de daha çok üst tarafta hissediyorum