Arkadaşlar 12. Haftama bugün girmiş bulundum ve yaklaşık 2 aydır zor bir hamilelik geçiriyorum 😔 Hiç birşey yiyip içemiyorum herşey çok iğrenç kokuyor tatlar berbat 😞 yiyebildiğim 3-5 şeyle direnmeye çalışıyorum 😒 bu durum 2. Trimester de sona erer mi dersiniz 😒 bebeğimi yeterince besleyemiyorum ben deseniz açlık savaşı veriyorum umudum 2. Trimester dönemde düzelmek 🤲🏼 Benim gibi olanlar var mı acaba ? __