Kızlar 39 haftalık olucam düzenli gittiğim Beylikdüzü Devlet hastanesi bu haftaya kadar nst çekmedi alttan muayene etmedi yüzüme bile bakmadan ultrasona bakıp gönderiyor.Doğum ile ilgili soru bile sordurmuyorlar.Tekrar gel şu gün falan da demediler.Geçen ağırlarım oldu acilde bakıp gönderdiler eve! nerde nasıl doğum yapıcam çatım dar mı bir engel var mı sezeryanlık mıyım bilmiyorum evde bekliyorum öylece.Başakşehir Çam ve sakura randevusuz alır mı bilgisi olan varsa gidip muayene olmak istiyorum canım sıkılmaya başladı Avrupa yakasındayım 😔