Kızlar herkese merhaba 21 haftalık gebeyim bundan birkaç gün önce idrar yolu enfeksiyon olduğunu öğrendm ama Ağrı sızım yoktu dün gece balkonda uzanırken sert rüzgar esiyordu sonra çok kötü sol boşluğum ağrı yapmaya başladı ve geçmek bilmiyor kaşığıma belime heryere vuruyor bebeğim hareketlerini hissedyrm ama çok korkuyorum pazartesi randevum var başına böyle birşey gelen oldu mu ? Şimdiden teşekkürler 🙏🏼