Tabiki bende bu formda en çok doğum hikayelerini okumaya bayılanlardanım😂😂 oyuzden elimden geldiğince detay vermeye çalışacağım güzel anne adayları ve anneler 🙂 06.07.2021 tarihin de sabah 8 de rüyam da 40 gün önce vefat eden annemi görmüştüm ve uyandım kahvaltımı yaptım daha sonra eşim eve geldi ve 13.00 civarında çok fazla uykum geldi eşimde tekrar işe gitmek için evden cıktı ve ben uyudum yarim saat sonra kalktım ama gözümü açamıyorum.ve yoğun uyuma isteği vardi 14.15 kadar uyudum sonra bu halsizliği atamayacağını anlayıp yataktan kalktım.wc girdim çıktım.ve mutfağa gitmeden koridorda bu avuç kadar su geldi şaşırdım suyumun olduğunu anladim cunku idrar bi anda ve o kadar gelmezdi bence neyse emin.olmak için bekledim 10 dk sonra tekrar bir su bardağı kadar yine suyum geldi eşi mi aradım hemen eve gelmesi için suyum geldi dediğimde inanmadı çünkü 2 gün önce doğuruyorum.eve gel diye şaka yapmıştım yine aynısı sandı tabi ben panik telaş suyum geldi diyorum deyip bağırınca anladı durumu eşim eve gelene kadar duş aldım giyeceğim elbisemi ayarlardım kimlik vs ve hastane çantasındaki bir kaç eksiğimi hemen çantaya attim tabi bu arada hala suyum geliyor doktora haber verdim hemen hastaneye gel oyalanma dedi eşim geldi ben sakin uslu bir şey yokmuş gibi takiliyorum onuda sakinlestirfim ve hastaneye gittik üst kemikte basıklık var diye doktor sezeryan diyordu ve bi anda suyum gelince doktor hemen acil sezeryana aldı yarim saat içinde odam belirlendi tüm tahliller yapıldı ve bi anda kendimi ameliyathane de sıra beklerken buldum korktum.ama sakin olmaya çalıştım.ve doktorum.ne derse uydum spinal sezeryan ve 37+5 ’di zaten anestezi uzmanı 3 kere denedikten sonra uyuşma oldu o biraz canımı yaktı fakat uyuştuktan sonra mide bulantısı.ve karnım.da acı hissettim 7 dk içinde bebeğimi çıkarttılar ve daha sonra sakindim. Rahattım bebeğim çok ağladı yanıma getirip kokumu içine çekti ve sustu mucize gibiydi karşılıklı ağladık ve bebeğimi aldılar 20 dk sonra odama çıktım bebeğim geldi temas ilk emme derken aşk yaşadık oğlumla bi telaşla bir kerede doğum oldu çok şükür uzun oldu ama detay vermek istedim. Aslında hala uzatırdım ama yeter 😂🤗 merak ettilelriniz varsa memnuniyetle cevaplarım hayırlı doğumlar nasip ederim ve ilk kez.anne oldum ve çok güzelmiş rabbim.isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰🥰🙂🙂🥰🥰❤