Arkadaşlar ben şu an 17+4 hamileyim doktorum bu kontrolümde bu ilaçlardan verdi vitamin dedi bugün kullanmaya başladım sabah birini attım aç karınla karnımda çok ağrı yaptı daha sonra yemek yedikten baya sonra diğerimi attım beni bi kusma tuttu içim dışıma çıktı bu ilaçları kullanıp böyle olanlar varmı yoksa sorun bende mi anlamadım 🙄
